Cum cumpar?

1. Cumparaturi facute usor, direct de pe noashop.ro! Cautati produsul dorit, il adaugati in cosul de cumparaturi si apoi completati corect formularul de comanda. Apoi un operator va va contacta in cel mai scurt timp pentru a va confirma comanda si produsele dorite de dumneavoastra.

2. Telefonic, ne puteti contacta in legatura cu un produs prezent pe site-ul noashop.ro. La telefon vom stabili toate detaliile necesare astfel incat produsele dorite de dumneavoastra sa ajunga rapid si in siguranta la dumneavoastra.

Cum va pot contacta?

Cel mai usor: folositi pagina de contact de aici, si trimiteti-ne un mesaj. In cel mai scurt timp revenim cu un raspuns!

Alternativ, ne gasiti si la adresa de e-mail office@noashop.ro sau la numarul de telefon 0754.85.33.88 (orar telefonic: Luni-Vineri - 09:00-17:00)

Va rugam sa tineti cont ca, datorita numarului ridicat de apeluri, este posibil sa primiti un raspuns mai rapid via e-mail/formular de contact. Va multumim pentru intelegere!

Oferiti garantie pentru produsele de pe Noashop.ro?

Toae produsele prezentate vin cu o garantie de cel putin 48 de luni si o perioada de functionare garantata de 10 ani.

Cum ajung produsele comandate la mine?

Livram produsele catre dumneavoastra prin curier rapid, ambalate cu o grija deosebita. De asemenea va punem la dispozitie serviciul de deschiderea coletului la livrare, astfel incat dumneavoastra puteti verifica calitatea produselor comandate inainte sa faceti plata curierului.

Cum pot plati?

Plata se poate face ramburs, direct la curier, sau prin transfer bancar. Pentru plata integrala in avans a comenzilor de peste 1000RON se ofera un discount. Atentie! Pentru comenzile cu valoare mare, se poate percepe un avans obligatoriu - veti fi informat de operatorul care va va suna pentru a confirma comanda dumneavoastra.

Am plasat comanda. Acum ce fac?

Veti fi sunat in cel mai scurt timp de catre un operator, pentru a confirma comanda dumneavoastra si pentru a confirma disponibilitatea produselor. Impreuna cu acesta veti stabili timpii de livrare si toate detaliile comenzii dumneavoastra.

Pot returna un produs sau mai multe?

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, manipulare etc.). CHELTUIELILE DIRECTE DE RETURNARE A PRODUSELOR VOR FI SUPORTATE DE CLIENT iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii acestora.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
  • Produse fara ambalajul original
  • Produse aduse pe comenzi speciale

Prin acesta cale va informam ca suntem un magazin online ceea ce inseamna ca majoritatea comenzilor ar trebui livrate prin curieri. Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.